bawang wangi...

assalamualaikum
kepada pembace2 sekalian..
kali nih post pasal video lagi..
tapi bukanlah nyanyian2 yang agak......hehe
tapi ini adalah video mengenai sahabat kite -- Hamizi Shaharudin_507
aku baru je balik dari Pertandingan Pidato Sempena Hari Belia Peringkat Kebangsaan..
bertempat di Auditorium MITC Ayer Keroh..
tapi tak tengok sampai abis..malas lah nak tunggu..

pertandingan tuh mule kol 8.30pg..tapi aku datang kol 9.15pg..hehe
sampai je..hamizi muncul dengan berbaju melayu kuning...
die kate die dapat giliran yang ke4..so pasni lah turn die..selamat sempat..huhu
sile lihat video di bawah..
buat pengetahuan sekalian hamizi skang makin gemok..yeke??ntah..korang nilai sndri r..huhu
rambut sudah lurus..teknik rebonding rasenye..haha


video

korang rase2 die menang tak??
doakan lah die..pertandingan mungkin abis dlm kol 12.30tgh ari ni..
sempat lagi lah kalo nak doa..huhu
pasni aku akan btaw korang tentang keputusannye..

wallahua'lam~~~


17 coretan ikhlas oleh kamu:

sajeedhani. said...

terteleng kepale aku nengok.
huhuhu.
rajen ko merakam.
kalau aku,
wassalam je la awal2.
:)

fadhli said...

xpe2..
ala bkn senang ke ko nk tgkk..
ko sndri ckp ko senget..haha
jgn marah taw..huhu

aku saje rakam sbg bukti yg aku gi!!hehe

w a n a said...

smp senget2 dibuatnyaaa bila nk tgk...
dia menang x..??

fadhli said...

to wana:

senget??mmg pun..haha
xtaw lg..nnti sye postkn result die

mr koje said...

Ohh..bawang my rommate..Ana rindu enta la..
huhu
Sori x dapat datang tengok enta di Melaka coz banyak urusan utk ke Intec...

Kepada Afiq a.k.a. Abang Long..hehehe..
Thanks 4 recording ya!!!!

fadhli said...

to mrkoje:

sengalnye koje..
rasuah sket..haha

amiR muJahiD said...

huhu...
sampai senget2 kepala...
adoi...
cpt la gitau dia mng tak...
haha..

fadhli said...

to amirmujahid:

ala..nnti la..
wat saspem sket..haha

NaFiS said...

woiii...
ko nk pale kitorg tercabut ke wat video senget2 ni...

aiyyyoooo...

wawan said...

ko mmg nk ajar org laen jd senget mcm ko k?

haha

Fadhlah said...

sakit kepalo den nie ha menegok vidiooo tu jang oi..

fadhli said...

to nafis:

ala..skali skala..
haha
eksesais pale..hoho

fadhli said...

to wawan:

ooppss!!
i'm not senget ok!hehe
'die' je sengat..haha
sape mkn cili die rse peda..huhu

fadhli said...

to fadhlah:

xpe2..ko anggp ni sbg senaman harian je..hak3

LoQo said...

a'ah..sedikit tembab..tp gaya msh xbrubh cm dlu..

utk mengelakkn kepala ak senget,ak terpaksa pusing laptop ak!!!!

huhu..

fadhli said...

waa..luqman stuju ngan aku..
bgoz2..
haha..pusing2..jgn xpusing..huhu

syafiqq1991 said...

Practise what u preach..

Lagi best dari dulu... huhu