waarghh!!!


Assalamualaikum

wahahaMySpace

wahahaMySpace

wahahaMySpace

wahahaMySpace

wahahaMySpace

pagi nih aku jadi giler sket..haha
giler bukan disebabkan ditinggalkan aweks..
giler bukan disebabkan dah tak waras..
giler bukan aku memang giler..
tapi giler@tension pasal ujian FIM tadi..huhu
bapak susah giler..eh2..
takde la susah giler sampai tak boleh jawab..
dalam 100% tuh..aku btul2 yakin jawab dalam 40-50% je..
giler ah..nak muntah aku jawabMySpace..(oke2..nih aku
tipu..haha)
untuk jawapan yang laen...aku gunekan ke'kreatif'an aku menjawab soalan..
macam aku buat post nih..haha
tapi goreng tuh mestilah logik..tapi tak yakin lah btul ke tak..
pelik2 je aku jawab..blurr~~~
compared ngan exam mid sem yang laen..
subjek ni lah..aku target tak tinggi sangat..huhu
even budak laen cakap macam PAI..PQS..PSI..tapi aku rase cam laen giler..
ntah la..maybe dalam english kot..hehe
overall..agak kecewa ngan paper nih..huhu..MySpace

esok ade pc fair kat kl convention centre..
aku pun tak taw katner..haha..
yela kan..rakyat ALI RUSTAM yang sejati..hohoho
ikut je la kawan aku esok..sampai tak sampai..
aku balun die..hahaMySpace

sudah!!!
maw release tension..nak layan movies..
maw makan cikedis(tataw eja)..haha
tata~~~
bye2~~~






4 coretan ikhlas oleh kamu:

~Ms. Alia~ said...

fuyooo..
abis je jwb FIM terus post..
kihkihkih..
hmm aku dgr korang punye soklan agak susah..
tp bg aku, ok jer arr...
ssh pun x.. kalo baca gerenti blh jwb arr..hoho..
plg pntgn..

EXAM DAH ABIS!!!!.. muahaha..

~cik zue~ said...

ko nk g pc fair??
huh.. tak jd nk g.. nnt bertembung ko..
muahahahaaa~

best of luck lah ntuk exam..
pasni turn ak plak.. sobb33x


wes.. ak letak lagu lafaz yg tersimpan taw kat blog ak.. wakakakaa~

fadhli said...

alia:

haha..smngt dowh..
smntara feeling tension masih ada..hoho

ko hebat xpe r..hehe

fadhli said...

zue:

siot..kalo bertembung pun..
aku akn wat xknal..
dun worry..haha